måndag 18 oktober 2010

Pimpat bloggen en aning!




Hello!

Ni som brukar titta in här på min blogg emellanåt märker säkert att jag har gjort vissa layoutförändringar! Det blev rätt snyggt, tycker jag!

Grejer som jag ändrat på: Bilden bakom bloggrubriken, ett nytt räkneverk som loggar varje gång någon surfar in på sidan. Den räknar hur många besökare jag haft från maj 2010 fram tills nu, (966 i skrivande stund). Det tycker jag är kul, det är rätt bra! Min gamla räknare "Neocounter" fortsätter jag att ha kvar, men den registrerar bara när någon för första gången surfar in på den här bloggen från annan dator. Jag har även ändrat på "etiketterna", vilket innebär att de etiketter som är mest frekvent förekommande hamnar högre upp i listan istället för alfabetiskt, som jag hade förut! Till sist har jag även lagt till statistiken över de populäraste inläggen, dvs de inlägg här på bloggen som har haft allra flest läsare, längst ner på sidan!

Det var det för tillfället. Kanske det tillkommer mer förändringar sen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar