söndag 10 juli 2011

Krunegård på hemmaplan




Vad: Gratisfestivalen "Munken in the Park"
Vem: Markus Krunegård
Var: På en bakgata i Norrköping, Fredag 8 juli, kl 19.00

Bevistade gratisfestivalen "Munken in the Park" i fredags, för att kolla in Markus Krunegård och The Soundtrack of our Lives.

För Krunegård, som fick sitt genombrott som soloartist med skivan "Markusevangeliet" för några år sedan, var detta hans enda framträdande i år. Och det blev alltså på hemmaplan, han är uppvuxen i Norrköping, så det var säkert kul för honom att få göra årets enda konsert där.

Jag har letat runt mer än en gång för att hitta kompletta låtlistor från kvällen, för både Krunegård och TSOOL, utan framgång. Bägge banden körde rätt korta set med, 50 min vardera ungefär.

OBS! Jag kommer att uppdatera låtlistorna framöver vid behov, ifall jag råkar komma över dem!

Låtlistan:

1. Prinsen av Peking
2. Idioter
3. Hollywood Hills
4. Norrköping (Laakso)
5. Lika Barn Leka Bra
6. Ny okänd låt?
7. Hela Livet Var Ett Disco
8. Ibland Gör Man Rätt, Ibland Gör Man Fel
9. Jag Är En Vampyr

Extranummer:
10. Stjärnfallet

Jag är en vampyr:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar