måndag 11 juli 2011




För några dagar sedan såg jag det allra sista avsnittet av vad som varit en av de mest påkostade och mest älskade Tv-serierna genom tiderna. Jag såg det allra sista avsnittet av "LOST".

Det känns overkligt att den här Tv-serien varit en del av mitt liv de senaste 6 åren. Jag har inte följt serien när den visats på Tv, utan inhandlat Dvd-boxarna varefter de nya säsongerna kommit ut.

Jag gillade verkligen slutet. När man har hållit liv i en berättelse under så pass många år, måste det också avslutas på ett värdigt sätt, annars skulle allting falla platt. Men jag anser som sagt att skaparna bakom serien verkligen lyckades med bravur.

Så då återstår det väl bara att säga tack LOST! Tack för alla förgyllda Tv-kvällar i soffan!

Vad handlade då denna serie om? Den här killen förklarar allt man behöver veta på 3 minuter. OBS! Har du inte sett slutet, eller vill du inte veta, kolla inte klippet!



En tributevideo till alla 6 säsongerna:




Hur slutar serien? Här får den som vill svaret. De allra sista minuterna ur det allra sista avsnittet:



Namaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar