måndag 7 juni 2010

Kolportören till länklistan!

Hej!
Jag tänkte passa på och upplysa om att jag lagt till en ny länk under "Länkar".

Det handlar om bloggen "Kolportören". Bakom bloggen står Joachim Elsander, pastor i korskyrkan (EFK) i Borlänge.
Jag har under en tid följt hans blogg, och jag anser att den är väldigt relevant för kristenheten i Sverige idag och de tider vi lever i. En sak som är mycket positiv med hans blogg är tonen i det som skrivs. Det är väldigt skönt att slippa möta den raljerande ton som tyvärr präglar en del andra mer el mindre kända kristna bloggar. Jag upplever att Kolportören lyfter fram aktuella händelser i kristenheten i dag och brukar ett sunt ifrågasättande av saker och ting som sker utan att vara dömande.

Bloggen finner ni här till höger under rubriken "Länkar"!
Den får mina varmaste rekomendationer! Ta en titt du med!
/Calle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar