måndag 15 augusti 2011

Länk-Nytt


Ojdå, det verkar som att det nästan gått en månad sen mitt förra inlägg.
Det har sin förklaring i att jag jobbat heltid i sommar, och när jag inte jobbat varit ute och flängt på massa annat. Att sitta framför datorn och skriva nya inlägg har alltså inte varit något som haft högprioritet från mitt håll i sommar.

Idag startade också höstterminen för min del, och det kommer eventuellt att bli den jäktigaste terminen hittills, så vi får 'la se hur det blir med bloggandet framöver.

Jag har snart läst klart "Mörkerseende", som jag skrev om i mitt förra inlägg, suveränt suverän bra bok! Jag återkommer som utlovat med återkoppling om den och "Lidandets problem", varför en god Gud tillåter ondska att existera m.m.

Jag tänkte även passa på och uppdatera länk-listan igen med några nya länkar.
Länkarna är:
Hemsidan: Martinreen.se, bloggarna: Cruciform Phronesis, Torsten Åhmans blogg och Mikael Karlendals blogg samt tidskriften Pilgrim.

Ni hittar dem under "Länkar"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar